ביטוח בריאות קולקטיבי באמצעות מועדון טוב בחברת 'איילון' -
ביטוח הבריאות הקולקטיבי של ארגון הסגל האקדמי הבכיר עם חברת 'איילון' באמצעות מועדון טוב של עובדי המדינה.
1.4.2024 הודעה על שינוי בדמי הביטוח לחצו כאן הבהרה שיצאה מהארגון כולל קישור לנספח 5ב' לחצו כאן
לצפיה בפוליסה לחצו כאן.
הרובד הבסיסי בביטוח מסובסד ע"י הארגון (חינם לחברי הסגל) כולל :
- פרק ד' – השתלות בארץ ובחו"ל וטיפולים רפואיים מיוחדים בחו"ל
- פרק ה' – ניתוחים בחו"ל טיפולים מחליפי ניתוח בחו"ל
- פרק ו' – תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות
- פרק ז' – הוצאות רפואיות מיוחדות במקרה של גילוי מחלה קשה
- פרק ח' – אבחון מהיר, ליווי רפואי, בדיקת סקר תקופתית
- 'פמי - שרותי בריאות' - כולל : 1. שירותי ייעוץ און-ליין ברפואת מומחים 2. מוקד ייעוץ רפואי מקוון בתחומי המשפחה והילדים 3. ייעוץ דיאטנית מקוון 4. שירות רופא עד הבית - לפירוט תקנון השרות לחצו כאן
שני רובדי רשות מוצעים להוספה לבחירת חברי הסגל בתשלום בכרטיס אשראי :
רובד רשות ראשון - שתי אפשרויות
אפשרות ראשונה :
פרקים ט'(1), י, י"א – ניתוחים ומחליפי ניתוח בישראל - מסלול משלים שב"ן (שרות בריאות נוסף בקופות החוליםלחצו כאן) יש צורך למצות את הזכאות במסגרת הביטוח המשלים של קופת החולים
אפשרות שניה :
פרקים ט'(2), י, י"א – ניתוחים ומחליפי ניתוח בישראל במסלול מהשקל הראשון
רובד רשות שני
פרק י"ב – שירותים רפואיים נוספים (אמבולטורי)
הגשת תביעה
1. הגשת תביעה עבור :
- החזר כספי עבור תרופות שאינן בסל הבריאות
- החזר כספי עבור ניתוחים
- תביעה עבור השתלה
- תביעה עבור מחלות קשות
- ניתן להגיש באופן מקוון באתר של 'איילון' בקישור : https://forms.ayalon-ins.co.il/ipdfagent/resources/forms/Claim_ins_health.htm
2. הגשת תביעה עבור טיפולים אמבולטוריים (ייעוץ, טיפולים, בדיקות אבחנתיות) ניתן להגיש באופן מקוון באזור האישי בלבד
3. הגשת תביעה עבור כל עניין ניתן לבצע באופן פיזי באמצעות טופס תביעה - לחצו כאן
לאחר מילוי הטופס לשלוח לארגון הסגל (This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) ואנחנו נדאג להעביר את הטופס להמשך טיפול בחברת 'איילון'.
תעריפי הפרמיה לפי גיל – לחצו כאן (הפירוט גם נמצא בפוליסה עמוד 6)
לצפיה בפירוט תגמולי ביטוח הבריאות – לחצו כאן
פרטי התקשרות למבוטחי חיפה
- => למידע בנוגע לפוליסה עצמה (הצטרפות, ביטול, שינויים) - טלפון : 1700-720-012 שלוחה 1, שוב שלוחה 1, להקיש ת.ז. ו-# ולהמתין שנציג יענה. המוקד פתוח בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00.
- => לקראת תביעה - במוקד תביעות בריאות 1700-071-009.
- => לברור בגין תביעות שהוגשו מול מוקד בריאות ב – 1800-352-001
- => מענה ישיר וכל מי שזקוק לעזרה מתבקש ליידע את נאוה, רכזת הביטוחים במשרד הארגון, בטלפון פנימי 2661 (04-8240661) או ליצור קשר ישירות עם אנשיו של יועץ הביטוח שלומי לוטינגר, אירנה וחברי הצוות שלה, באמצעי הקשר הבאים בטלפון : 1700720012 שלוחה 1 (ביטוחי בריאות) ושוב שלוחה 1 (הצטרפות לקולקטיבי עובדי המדינה) מוקד המידע פתוח בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 או במייל : (אירנה) This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
מצגת הרצאה שלומי לוטינגר לחצו כאן
לדף מידע שנת 2024 לחצו כאן